Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 895076

Sv: Ingmar Bergman död
Lumber Jack:

Allt har sitt slut och den här killen kan nog var nöjd med sin gärning här på jorden. Fast mycket av det han gjorde var allt för avancerat för min simpla hjärna.

Min hyllning till Bergman blir genom att tacka för Fanny & Alexander, i mitt tycke en av de bästa filmerna som gjorts, speciellt den längre TV-versionen.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja