Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 896953

Sv: Det finns idioter
Poffa: Vad som tas upp i den medföljande artikeln kanske inte är någon direkt lösning, eller "orsak och verkan", på de problem du tar upp. Men att allt inte verkar stå rätt till i åkeri- och fraktbranschen i  Västsverige, det står nog helt klart. Saxat ur GP:

"Extremt långa köer i Göteborgs hamn leder till att hundratals åkerier i Västsverige riskerar att gå i konkurs.
Hamnarbetarna anklagas för maskning och de som talar om problemet får sina personbilar vandaliserade.
- Ren maffiaverksamhet, säger Hans Esberg, på Esbergs bud och transport."

(vidare, se länk)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja