Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 897593

Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Poffa:

Och då vill jag flika in med att det inte är något man kan räkna med, för många av dreamboxarna har problem med att streama bild och ljud över nätverk, vilket resulterar i en ryckig bild. Detta beror på att man i dessa exemplar använt sig av för svaga kondensatorer, vilket är lättlöst ifall man kan hantera en lödpenna.

Oavsett så är mitt råd att köpa en 600 eller bättre om man avser att använda boxen för inspelning.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja