Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 898266

Sv: 3 från 1 idag
Hörde Grace - Ingen kan älska som vi idag på radion och kom oooosökt att tänka på denna bortglömda pärla.

[url=
www.youtube.com/watch?v=B3vAUtmAbus&]Dive - Captain Nemo[/url]

andra bortglömda svenska pärlor

[url=
www.youtube.com/watch?v=6ycpxALlcSg&]Lolita Pop - Mind Your Eye[/url]

[url=
www.youtube.com/watch?v=0PO1gL1KXyE]Melodie MC - DUM DAM DUM[/url]

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja