Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 898962

Sv: 3 från 1 idag
Bissett19:

Schysta Kent-titlar. Jag gillar den där les Paul-guran i Socker.

Döda vinkeln brukar vi ofta spela till och från dagis/skolan. ”Ett monster underst i en hembyggd våningssäng” sjunger vi i kör, en mycket bra låt för övrigt. Verkar funka, stor som liten.

När det blåser på månen är väl från första, den köpte jag för låten Blåjeans.

www.youtube.com/watch?v=Z-I1gKs21Qc

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja