Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 901213

Sv: Fidel Castro död?
Karoliina: I en kommunistdiktatur är alla människor är lika mycket värda. Särskilt en del...

Ett fel rätttärdigar inte ett annat.

Det står dig fritt att sörja en antidemokrat med tusen och åter tusen människor på sitt samvete. Det är det som är det fina med oss demokrater, vi accepterar att ni andra har avvikande uppfattningar. Men vi accepterar inte att ni har makten att förtrycka oss goda människor. Om nu Fidel har dött, det är inte bekräftat än, så har världen blivit en något bättre plats att bo på. En hel del människor kan förhoppningsvis, om de vill, åter besöka sitt hemland. Fantastsikt trevligt och något att glädjas åt.

www.royalistnews.info/admin/data/upimages/square-med-commies.gif

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja