Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 901394

Sv: Fidel Castro död?
Hawerchuk: Jag kan förstå det historiska perspektivet att USA tyckte att det var olustigt med en allierad till Sovjetunionen så nära inpå knuten. Efter östblockets sammanbrott har mobbingen av Kuba närmast framstått som en fix idé från amerikanskt håll. Den största skräcken är väl att någon skulle lyckas visa att kommunism fungerar. (Vilket det iofs inte gör, men iaf.)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja