Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 901543

Sv: Fidel Castro död?
Wayne Gresky:

Hold your horses, nu menade jag inte att jag hatar USA. Jag ogillar amerikansk utrikespolitik, speciellt den som de neokonservativa står för. Jag älskar däremot mycket av kulturen, såsom musik, film, litteratur, mode, frihet, öppenhet, mod, tolerans, vetenskap osv... Jag försökte bara ge en förklaring till detta hat.


Den fundamentalistiska kristna högern är väl heller ingen favvo.

Sen tycker man ju olika, leverstuvning, fillebabba. (:

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja