Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 901746

Sv: Radio-tråden
Samarithian:

Bälinge byfest var programmet som Sprinsteen körde Rosalita.

Ett annat minne från samma videoband är när Statusfantasten till lika sportjournalisten Per Hägglund på ÖA knackade på dörren varannan dag och frågade om han fick se på Status Quo.

Undra om detta inte var i samma tidsspann som det var inne att kunna alla repliker ur Sällskapsresan 1. "Suntripps buss nummer sjutton står där borta" - "gamla kläder"

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja