Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 903770

Sv: 3 från 1 idag
Salle: Byter tråd, ska vi gissa att det här bandet i alla fall hade den tidigare tipsade filmen i bakhuvudet när de tog sitt bandnamn?

Några bra låtar finns iaf på deras självbetitlade skiva: The Good, The Bad & The Queen. Damon har iaf från Blur tagit med sig den goda vanan att avsluta låtar i kakafonier.

Herculean
www.youtube.com/watch?v=1WE5dMOPJjo&mode=related&search=

The Good, The Bad & The Queen
www.youtube.com/watch?v=it3oXWiazIU&mode=related&search=

Kingdom Of Doom
www.youtube.com/watch?v=eBEqBsgz7aQ

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja