Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 903774

Sv: Musik.
Et tu Brute: Har väl kommit lite utanför ämnet nu, men gick in och skulle spana på vilka skräckisar som de skulle visa och fick bara fram 2st. Är jag för trött för att lyckas finna något program över vilka som skall visas?

Visar de Devil's Rejects så tycker jag du skall se den. Som sagt riktigt annorlunda film för att va kallad skräckfilm. Sen så vore det roligt att se vad någon annan tycker om den, då de jag sett den med gillar så gott som exakt samma filmer som mig.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja