Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 905216

Sv: 3 från 1 idag
Samarithian:

Just på hockeysnack passar det extra bra med kanadensisk hårdrock, fast nu är inte Triumph så himla hårda. Undar om det inte var Metal Guru som lirade något band med sångartrummis här i denna tråd.

Va fan, nu när jag kollar på Never Surrender så ser jag att det inte alls är trummisen som sjunger. Har jag fel? Brukar det inte var trummisen som sjunger i Triumph. Ve och fasa, Hellge minns fel.

Nu har jag inventerat LP-stocken. Jag har sju stycket Triumph-plattor. Jag gillar bäst den där som ser ut som Leonardo Da Vinci på omslaget.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja