Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 908617

Sv: 3 från 1 idag
Undra om vi haft Slade hos den här tråden. Jag tror inte det, va?

Glammigare än så här blir det knappast. Spana särskilt in sångarens Sideburns, lummiga och fina va?

1. Slade - "Gudbye To Jane"
www.youtube.com/watch?v=SFKZNo-mmpg

Och så denna underbara skapelse, konstigt att inte fler band gjort cover på den, hans röst är alldeles lysande:

2. Slade - " Far far away"
www.youtube.com/watch?v=A0NpJ7mcfPo

3. Slade - "Merry christmas everybody"
www.youtube.com/watch?v=niIJ9Yb-xwQ

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja