Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 911474

Vetgirig.nu
Hej.

Tänkte dra igång en liten serie i sportfrårgor. Ett mästerskap för Hockeysnackare.


Adressen till Hockeysnackligan är:
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=4415&lpin=5431


Gå dit. Logga in er och var med. Det blir två omgångar i veckan. Varje omgång tar max 2 minuter. Lätt som en pannkaka och roligt som bara den.

Ligan kör igång när det börjar bli dags;-) Dvs när ett rejält gäng anmält sig.

Varje omgång möter man en annan i ligan i match. Det är enkelserie.

Välkomna att joina.

/ / Frisco

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja