Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 934804

Sv: Vetgirig.nu
Friman SR: Nya matcher på måndag, torsdag morgon. Vi kör med samma dagar som förut.
Fast jag vet inte när vi startar. Är det onsdag idag? Ja då är det nog smart att starta imorgon eller på måndag. Fast mest smart är det nog med måndag då jag vet att alla inte hunnit anmäla sig.

Vi säger måndag. Blir det bra gott folk?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja