Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 938768

Sv: Tv-tipset
Lumber Jack:

På tal om Maiden så var det den årliga Monsters of Brux igår. Där Östersundsbandet Trooper stod för Maidandet. Mycket bra faktiskt. Mycket bra likhet med sångar-Bruce. Precis som jag hoppades spelade de flest låtar från Piece of Mind-plattan från 83.

Dio och Aerosmith var också där. Hellge var nöjd när de spelade enbart gamla Aerosmith. Ragdoll med slideguitar var lysande.

Say yeah, Hallowed be thy name -
www.youtube.com/watch?v=MJDdJoBTwYE

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja