Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 938770

Sv: framtidens bränsle
NuMo:

intressant ide, hördu. En sak bara, om du ska ha slöfockar som gräver, så blir det ju inget. Men om du nu får fart på dem bör du också räkna in att slöfockarna ager värme. Den kanske går lagra.


Bergvärme är finemang. Om du dessutom väljer vattenkraft-el så blir du en hjälte. Visste du föresten att Sollefteå kommun är tvåa i Sverige på att producera hållbar el.

Bara en sån sak

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja