Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 940291

Sv: 3 från 1 idag
Et tu Brute:

Såg på Musikbyrån att glamrocken var på väg tillbaka. Jag kategoriserar nog in gossarna du postade i denna genren.

Annars var det lite snack och Leppard och plattan High 'N' Dry. Jag sätter på några spår från den och förvandlas till en förpubertal hellge. Switch 625 ser jag som albumets bästa spår:

DEF LEPPARD - High 'N' Dry
www.youtube.com/watch?v=y7196xtQ7UQ

Def Leppard - Switch 625
www.youtube.com/watch?v=MS70QWFns8s

Def Leppard - Bringin' On The Heartbreak
www.youtube.com/watch?v=R1-j9hEPenM

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja