Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 948205

Sv: Vetgirig.nu
Huge:

Själv duellerade jag mot Portello idag. Vi fick en fråga om vad det första kommentatorn sa efter Foppas straff -94 var. Det rätta svaret var "Vilken fräckis", men jag är ganska säker på att han sa "Vilken fräckhet". Nu gjorde det ju inte så mycket då jag fick rätt ändå, men...rätt ska väl vara rätt?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja