Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 957147

Sv: Vetgirig.nu
Dream Team: Låter mysko det där med schweiz. Själv har jag konsekvent kört med liten bokstav i alla svar jag avger, och det har alltid godkänts.
Däremot så är det som du säger: dom är djävligt petnoga ibland och mkt inkonsekventa. Jag råkade lägga till ett "p" i svaret "opossum" (oppossum) och det ratade dom direkt.
För att i nästa andetag godkänna en av mina motståndares svar, ang vilken svensk skidåkare som föll illa och nu sitter i rullstol.
Min motståndare svarade "Fogsö" och det godkändes.... :-)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja