Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 959661

Sv: Vetgirig.nu
Paddan: Kvartsfinalklart i cupen och 3 modoiter, 3 tikare, en brynäsare och en luleit kvar. 2 x TIK-MoDo känns väldigt prestigeladdat, speciellt nu inför derbyt (i hockey då). Själv hoppas jag att Portello inte får revansch för förlusten i förra cupen. Med mästaren ute ur bilden så känns det oerhört öppet vem som ska få lyfta bucklan den här gången.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja