Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 960574

Sv: Vetgirig.nu
Nu är det semifinalklart i cupen!
Vi fick se 3 jämna matcher och en utklassningsseger i kvartsfinalerna.
Undertecknad klarade sig vidare med minsta möjliga marginal, tack vare en taktisk triumf.

Nu kan vi blicka fram emot följande semifinaler:
El Maco vs Paddan
Wayne Gresky vs Huge

El Maco och Huge var väl med i semi förra gången också? Starkt jobbat!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja