Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 960619

Sv: Vetgirig.nu
Dream Team: Nä, du är helt oskyldig. Jag hade redan svarat på frågorna när jag sen läste om CDON härinne.
Har dessutom haft samma fråga i Duellen 2 ggr tidigare.
Jag missade däremot på första frågan om efterrätten. Satt väl i minst 1/2 minut och försökte få fram det jag hade på tungan: marängswiss.... ;-)

Det kunde som sagt mkt väl ha kostat mig en semifinalplats pga för lång betänketid.
Nu hade jag lite stolpe in, till skillnad mot semifinalen förra gången då jag hade stolpe ut.
Men ett bra lag har som bekant tur... ;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja