Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 962682

Sv: Vetgirig.nu
El Maco: "Jag har inte glömt lärdomen att inte försöka matcha Paddan i en semi när man är på snusen."

Har ALDRIG varit på snusen, så jag vet inte hur det funkar då... ;-))

Men att spela mitt i natten har jag däremot gjort och det rekommenderas inte heller.
Satt en natt och stirrade i 2 mintuer på en bild av Curre Lindström innan jag gav upp. Kunde inte komma på vad han hette i förnamn.... :-)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja