Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 965079

Sv: Vetgirig: HS GeoLiga
Metal Guru:

Jag tycker det är lite av charmen att det är just en HS-liga.
Samma med HS-Raketen och HS-Cupen.

Då kan man gå in här och retas lite osv..
Här "känner" vi ju varandra ändå, på något lustigt vis. Skulle inte kännas likadant om det skulle vara en öppen liga.

Men det är bara min åsikt det ;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja