Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 965104

Sv: Vetgirig: HS GeoLiga
Alisandali:
Jag har också samma känsla. Det är mycket roligare att slå oss själva, än att få stryk av Ayrun. Det finns en handfull icke-hockeysnackare i andra ligor, men de har väl blivit inbjudna av någon av oss, gissar jag.

Tycker dock att det vore kul med fulla divisioner. Ska jag utöka geoligan så att alla anmälda är i Div1, när säsongen börjar?

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja