Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 965628

Sv: Kärnkraftsfrågan.
Salle:
"pga att elen var så billig när vi hade alla reaktorer igång."

Vi har alla tio reaktorer igång idag.
Det är bara Bärseback som inte är med, och det av Danska skäl.

Vi har nog målat in oss i el redan, och det inte enbart av värmeskäl. Det är nog lika mycket Internet- och TV-skäl.


Om vi pratar återgår till trådskaparens underliggande huvud-åsikt, en oro för växthuseffekten, så är nog den geotermiska energin en klart bättre map möjlighet till spridning, en mindre miljöpåverkande och en ekonomiskt effektivare lösning än kärnkraft.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja