Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 965687

Sv: Vetgirig: HS-Cupen
Då var gruppspelet i cupen lottat. Det ser stentufft ut! Stackars Portello stöter på Wayne Gresky redan i gruppspelet den här gången. I samma grupp finns även Salle, Linnea och Tycho. Det är nästan så man vill plocka fram det uttjatade begreppet "dödens grupp".

Grupp sex (höhö) med den tidigare segraren Metal Guru, Herminatorn, mattias - 74, arf och gladh ser också tuff ut. I grupp tre finner vi några nya namn tillsammans med bl a Frisco och Huge. kan bli intressant att följa. Imorgon spelas premiäromgången.

Lycka till!

www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5150

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja