Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 970531

Sv: Trafiksäkerhet
Metal Guru:

Den lagen är på sätt och viss bra ändå, annars kommer det bli näst intill omöjligt för fotgängare att ta sig över till andra sidan om bilarna ska få ha förtur och fotgängarna skall vänta. Men håller samtidigt med dig, Mguru, om att det är fel att bara slänga sig ut på övergångsstället och förvänta sig att bilen ska hinna tvärnita. Jag ser det inte som ett fel hos lagen utan människorna i sig (som mycket möjligt kan ha blivit en konsekvens av lagen) att det är oförskitiga.

Svar på din reinkarnationsfråga: Det beror väl på hur de levt sitt liv? Deras mål är ju att nå världsalltet och att hoppa framför en bil, kommer nog inte hjälpa de direkt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja