Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 970581

Sv: Trafiksäkerhet
Metal Guru:

Beteendet håller jag med dig om att det icke är sunt. Trots att det lagen är på fotängarnas sida bör de titta att de inte åker någon bil, oavsett tid på dygnet. Speciellt under nattetid med dåligt väder. I ditt scenario tycker jag att fotängagren får skylla sig lite själv att han inte kollat.

I innerstaden i Stockholm gör den väl någerlunda nytta, många övergångs ställen är markerade med rödlysen tillskillnad t.ex. ifrån Stockholms förort.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja