Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 971164

Någon som kan tipsa om bra webkalender?
Tänkte jag skulle skaffa mig en kalender på nätet där jag kan skriva in vad jag ska göra i jobbet så de som vill veta lätt kan ta reda på det.

Testade filo.se, men där tyckte jag att det såg så otydligt ut när jag hade skrivit in aktiviteter. Testade kalender.se, men där kan man inte skriva in klockslag. Andra tips?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja