Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 971242

Sv: Någon som kan tipsa om bra webkalender?
Sen när man pratar IT. Jag har ett 3G-modem från 3 som backup om det inte finns annan uppkoppling till pc:n. Lite roligt, verkar som att numret tillhört någon fjortis förut för i början tog den mot sms med "kjamizar" till någon som kallades "mitt lilla bajs". Jag listade inte ut hur man svarade på sms till ett modem så det är höljt i dunkel vem det var. Kanske en hockeysnackare?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja