Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 975573

Sv: Tre gudomliga låtar...
Friman SR:

Jaji, och jag svarar med...

Världens bästa låt alla kategorier! Väljer att köra originalet rakt av. Party och sorg på samma gång:

www.youtube.com/watch?v=Opewcd5gKHo

Världens kanske första disco-låt - Kung, för fan:

www.youtube.com/watch?v=PpD8FpGpBjE

Kungen av "parken" i Sundsvall våren 1983 - Party, man!

www.youtube.com/watch?v=-S9x1TdWLZU

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja