Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 975575

Sv: Tre gudomliga låtar...
Friman SR:

Fan, om vi ändå snackar lite hårdare grejer kommer jag att tänka på bland annat följande...

Mannen som sköt sig i skallen, men ändå hann med en del innan:

www.youtube.com/watch?v=sKb6N_w5n2A

Gamm-gubbarna som rockar sig fram till pensionen:

www.youtube.com/watch?v=sb052CExbUI

Den här klassikern älskar jag också - Fy fan vad bra den är:

www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja