Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 979096

Sv: 3 från 1 idag
Wayne Gresky: Bah! Jag sa ju att jag inte gick dit för musikens skull. Och även en "musikkännare" som du skulle ha fått ståpäls vid åtminstone två gånger om du vart där.

Första kvällen var det Melissa i Zlips som sjunger "Goldeneye" så j-a bra att Tina Turner i originalet kan dra en gammal River Deep över sig.

Kväll två var det Expanders version av "Brothers in Arms" som gav den effekten. Jan-Åke får jävligt skönt ljud i plankan på den.

Dessa två låtar är så j-a bra att man knappt kan dansa till dom utan man bara vill stå och njuta.


Att du sedan inte kan skilja på gala och mara som Kamilla påpekar gör ju inte dina åsikter och synpunkter mer trovärdiga. :-)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja