Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 979163

Sv: 3 från 1 idag
Wayne Gresky:

Mara är helt klart en förkortning av maraton. En dansgala är en tillställning när dansband får priser. Ja, i alla fall om man är van att dansa på maran och höra om sångare, gitarrister, dansband etc som fått Guldklaven på dansbandsgalor. Fast när jag googlade lite upptäckte jag att det finns ställen som kallar det dansbandsgala när de har flera dagars nonstopdans också.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja