Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 982716

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
MorganaLefaey: Jag vet inte riktigt. Tycker det är så mycket hype kring Von Trier. Jag såg den mest för att den gick på tv men så tyckte jag den var så rolig, på ett jäkla skruvat sätt, att jag hyrde tvåan.

Jag undrar om det är så att vissa ska man gilla för att det ska vara accepterat. Det är normen. Ungefär som man går in på ett specialfik och vill dricka en god latte och de serverar java från Burkino Faso. Ingen gillar det men alla sitter och låtsas njuta av det.

Dock är Riket lååååååång.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja