Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 985607

Sv: 3 från 1 idag
Paddan: En liten annorlunda trippel...
En hyllning till Statstelevisionen.

[url=
www.youtube.com/watch?v=ZrgP-gIaqEw]Intro till TuttiFrutti.[/url]
Bättre än Bagen om ni frågar mig.

[url=
www.youtube.com/watch?v=wzVkRFRFgfE]PTV - Penetrerings-TV.[/url] Oj vilka sketcher man minns från den klassikern och "Namnsdagsserien".


[url=
www.youtube.com/watch?v=QtI8q2iclzI]Intro till Bröderna Olsson[/url], bästa barnprogrammet(?) någonsin?




Om ni vill se mer svenska TV-klipp så kolla in länken.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja