Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 991147

Sv: Musik.
Sitter och lyssnar igenom Danko Jones nya album "Never too loud", som släpps på onsdag. På den vanliga skivan är det 11 spår och på digipacken får man två bonusspår.

Tyvärr har jag bara fått tag på den vanliga varianten. Skivan är i alla fall fylld med 11 högkvalitativa låtar som får mig att njuta. Detta kan mycket väl bli årets album.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja