Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
[bild]www.travelagencies.com/incimage/images/Jamaica%20Breezes%20Montego%20Bay.gif[/bild]
Jag vill se en bild på en strand på den nordvästra spetsen av Jamaica
Filmen är en riktig höjdare har själv sett den ett par gånger. Kylen är laddad med Coca Cola, OLW Lättsaltade Chips och Taco Dip.
"Lär dig livets enkla gåta, älska glömma och förlåta".
Peace broder...
Då vill jag se en bild på Erica Johansson och en kakadua.
Ha de så ses vi om en vecka igen...
Ni måste vara lite flexibla och tillåta gamla stötar som en annan att få härja fritt och ställa till med lite villervalla i ett par inlägg en gång i veckan. Det är väl det minsta man kan begära
Ni överlever säkert tills nästa vecka då jag loggar in och skriver nåt fyndigt och jättesuperdupersmart igen.
Avslutningsvis så önskar jag mig en skitfin sommar i hela Medelpad. I resten av landet får det gärna spöregna.
nummer41: Det är inte din önskan. Fortfaranade är det Sannes princessbilder som gäller.
Önska på bah...
Jag vill se ett stort VM-guld. Ju större desto bättre.
Sen så vill jag passa på och hälsa till mamma också dårå. Hej mamma! Solen är full och jag skiner.
Man har väl igenkligen tre önskningar?
Då vill jag också se en fet bild på nån läcker br.. ehh truck, gärna 24 meter lång dårå eller ett road train och gärna av märket Scania eller Volvo eller Daf eller Man eller varför inte en Kenworth med en fet Cat-V8-rova under huven. Helst ingen Renault eller Iveco men kniper det så kör till.
Avslutningsvis så vill jag bara önska mig och er andra en fortsatt trevlig helg och må Zamboni, Frank dårå, inte vända sig i graven igen...
Här kommer det ännu en lätt önskning från min sida.
Jag vill se en bild på Prinsessan Benedikte dessutom så skall hennes två systrar vara med på samma bild. Och kom nu inte med någon gammal bild utan det skall vara en bild som är tagen de senaste åren.
Finns inte numret 000?
Jag har inte sett det någon gång (tror jag) men iallafall, det finns alltså inte?
Själv ringde jag och bad om hjälp i förrgår. Irrade runt och försökte hitta stället jag skulle till i ca tjugo minuter, och när det började se hopplöst ut och bara var fem minuter kvar tills jag skulle vara där (och mina marginaler var helt uppätna) insåg jag att jag inte skulle klara av att hitta dit själv. Då var det tur att jag hade min mobil! Inte SOS, men ändå.
Myggan:
Främsta anledningen till att ha en mobiltelefon är i mina ögon att man alltid kan ringa och be om hjälp när det hänt något. Två gånger under de tolv år jag haft mobiltelefon har jag ringt SOS. Båda gångerna har mobiltelefonen varit flera minuter snabbare än att hitta någon stationär telefon att ringa ifrån.
Så även om det inte finns ett vardagsbehov av mobiltelefonen, så finns det tillfällen då mobilen verkligen är bra att ha. Gillar man då inte att tala i den, ja då har man den avstängd fram tills dess att det verkligen händer något.
Ja eller ocskå kan han ju ge numret till de personer han inte gillar för då får han ju en anledning att ha mobilen avstängd =)
Jag är fullständigt coco i skallen som nu gått på denna lätta som då startades av kanske City 107....
Man ska alltså hitta samtliga bilskyltsnummer från 001 till 999... Man ska hitta dem i nummerordning så man har ingen kredit vad man än har hittat tidigare..... Jag hittade 001 för två veckor sedan och med diverse fraktande på gatorna så är jag nu fortfarande på 006 då....
Man vinner inget.... Det man vinner är leende och skakande på huvudet och att ens polare tycker man är helt coco...... Men då kan man raskt peka på 001:an så kliver de kavat med leken de oxå och efter ett tag så ler de....
Frågeställningen är intressant.... Hur lång tid tar det att hitta nr 001 till 999 i nummerordning... Vad är sannolikheten för att... o.s.v Det går att spekulera i tills korna går hem.....
Börja nu söka 001... men passa er för parkeringar, när ni sneglar dithän så är man inte en så bra bilförare.....;-)
001:an först alltså, själv letar jag 006 som en galning sedan två veckor tillbaka.......;-)
Jag kanske missar några väsentligheter men samtidigt så slipper jag nog också mycket struntprat.