« Föregående · 548041 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Salle: www.polkagris.com/bilder_grenna/index_08.jpg
Nähä. Den här då?
twoyoungtravelers.iwarp.com/polkagris.jpg
Nähä. Den här då?
twoyoungtravelers.iwarp.com/polkagris.jpg
Sv: Hitta bilden!
Salle: Vi får anta att det är rätt. Mitt förslag är att du önskar så vi får ha lite roligt här i afton.
Sv: Hitta bilden!
muzze: Antar att det var denna du ville se.
[url=www.beredskapsmuseet.com/tiger.html][bild]http://www.fib.se/svtiger.jpg[/bild][/url]
[url=www.beredskapsmuseet.com/tiger.html][bild]http://www.fib.se/svtiger.jpg[/bild][/url]
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Jag vill se en bild på ett indiskt kattdjur i svenska färger.
Facit levereras i morgon vid nio-snåret
Jag vill se en bild på ett indiskt kattdjur i svenska färger.
Facit levereras i morgon vid nio-snåret
Sv: Hitta bilden!
muzze: Man lär sig nåt nytt varje dag. Hade aldrig hört talas om Galbusera.
Hade detta mästerverk i åtanke men...
[bild]www.mcnews.com.au/ClassicsCustoms/MotoGuzzi/Guzziv82x.jpg[/bild]
Självklart godkänt. Önska på bara...
Hade detta mästerverk i åtanke men...
[bild]www.mcnews.com.au/ClassicsCustoms/MotoGuzzi/Guzziv82x.jpg[/bild]
Självklart godkänt. Önska på bara...
Sv: Hitta bilden!
mok:
Detta är i alla fall en V8 på 500cc om du får in den i en MC vet jag däremot inte men det sägs det.
Detta är i alla fall en V8 på 500cc om du får in den i en MC vet jag däremot inte men det sägs det.
Sv: Hitta bilden!
Salle: 500 cc i alla fall men jag vet inte om det är en V8. Själv åker jag tunnelbana.
Sv: Only in US of A
Salle: Only in US of A? Hade lika gärna kunnat vara en bild från en skoldans i Gottne eller Björna.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Klockrent. Själv ville jag ju egentligen se 17:e hålet på The Old Course. Men man kan ju inte få allt.
ÖNSKA!
ÖNSKA!
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Och på cafét sitter ni och tramsar vidare. Ut i solen med er och fram med golfspakarna.
Jag önskar mig en ny fläskig driver...
Jag önskar mig en ny fläskig driver...
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Mobbning? Det får du väl fråga cyklistas-gänget om. Jag hade ingen aning om vad jag skulle söka på.
Om du visat bilden tidigare så hade det varit din önskning men nu vet jag inte vad protokollet säger. Sen är ju "tävlingsledningen" minst sagt sporadiskt för nuvarande så där får man ju lite hjälp.
Men Poffa brukar väl köra nån slags tävling om nästa önskning så jag tar saken i egna händer. Den som visar ett par händer får nästa önskning.
Om du visat bilden tidigare så hade det varit din önskning men nu vet jag inte vad protokollet säger. Sen är ju "tävlingsledningen" minst sagt sporadiskt för nuvarande så där får man ju lite hjälp.
Men Poffa brukar väl köra nån slags tävling om nästa önskning så jag tar saken i egna händer. Den som visar ett par händer får nästa önskning.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Äh, tycker att det är mobbing, för Didi Senft måste det ju vara hur lätt som helst att hitta bilder på...
Sv: Treat Williams
claesw: Här har du ett par bilder på Treat.
images.tradera.com/428/11500428_1.jpg
images.tradera.com/178/12883178_1.jpg
images.tradera.com/428/11500428_1.jpg
images.tradera.com/178/12883178_1.jpg
Sv: Only in US of A
[url=www.flashnews.com/news/wfn1050523J7930.html]National Masturbation Month reaches Climax on May 28[/url]
Sv: Digitalkamera
65selander: Fyllekortskameror har jag haft många men då e ju största kravet att dom är små, snabba och lätthanterliga. Då faller ju alla större sk "systemkameror" direkt bort dock e dom sällan bra att ta foton på hockey om man sitter på rad 16.... zooomen duger liksom inte.
Sv: Digitalkamera
65_Selander: Här är ett annat alternativ. Storleken gör den mer lämpad som fyllekamera. Dessutom tar den ganska stora bilder. Sen gillar jag Konica/Minoltas kameror själv. Har en dImage x31 själv, den funkar till det jag vill ha kamera till. Festkort, lite kort från våra resor, kanske nåt till familjealbumet osv.
Sv: Digitalkamera
65selander: Jag rekomendera denna.
www.olympus.se/consumer/29_C-765_UltraZoom_Details.htm
www.olympus.se/consumer/29_C-765_UltraZoom_Details.htm
Sv: Digitalkamera
65selander: EN sån här har jag: www.cyberphoto.se/index.php?http://www.cyberphoto.se/minolta/digital/z5s.php
Denna är nog också bra: www.cyberphoto.se/index.php?http://www.cyberphoto.se/minolta/digital/a1.php
Denna är nog också bra: www.cyberphoto.se/index.php?http://www.cyberphoto.se/minolta/digital/a1.php
Sv: Digitalkamera
mok: Tänker väl ha kameran till vanliga sk Fyllekort samt när man är på hockey eller fotboll så vill man kunna ta några bra spelarbilder också
« Föregående · 548041 · Nästa »
Just så.
Önska!