[url=www.caledonianrecord.com/pages/picture_of_the_day/story/006c44f69][bild]http://www.caledonianrecord.com/pages/aaa_graphics/7f26b07eacfbXXXF.jpg[/bild][/url]
Inlägg: 547944
Svarskommentarer
Sv: Only in US of A
Salle:
Obama verkar bli amerikas 44:e president, vad tycker ni om det ? Personligen har jag inte följt valet så där överdrivet mycket, bara sporadiskt på nyheterna m.m
Är Obama rätt man att leda världens mäktigaste land ? vad tycker ni ?
Obama verkar bli amerikas 44:e president, vad tycker ni om det ? Personligen har jag inte följt valet så där överdrivet mycket, bara sporadiskt på nyheterna m.m
Är Obama rätt man att leda världens mäktigaste land ? vad tycker ni ?