Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen
« · 556268 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hmm, inte dåligt med pengar för en veckas jobb
Frisco: vilket kul sätt att åka ut, kanske en av de värsta sätten...

men turen kan man inte rå på...

Bergsdorf var 81.5% favorit innan floppen, efter floppen var han 82% underdog..

Men man fattar nog inte hur stort det är att komma 7:a i VM:s Main event.

Sv: Hitta bilden!
muzze: En mycket fin bild! Önska på bara!

Sv: Hitta bilden!
NR_9:

en bild med en varg och en indian med många fjädrar

members.chello.se/vonni45/indian%20med%20varg.jpg

Sv: Hmm, inte dåligt med pengar för en veckas jobb
willysson: Hand 65 - Andrew Black has the button in seat 2, Hachem raises to $360,000, Barch reraises to $2,360,000, Bergsdorf reraises all in for $2,740,000, Hachem folds, and Barch instantly calls. Barch shows pocket tens (10d-10c), but he's dominated by Bergsdorf's pocket jacks (Jh-Js).

The flop comes Qd-10s-4h, and Barch has flopped a set of tens to take a commanding lead. Bergsdorf needs to catch a jack or a runner-runner straight to win the flop.

The turn card is the 8d, and Bergsdorf needs to catch a nine or a jack to stay alive. The river card is the Qh, and Daniel Bergsdorf is eliminated in seventh place, earning $1,300,000.

Sv: Hmm, inte dåligt med pengar för en veckas jobb
willysson: 1.3 miljoner dollar till vårat svenska hopp i poker-VM.
Hyfsat betalt för en vecka det:)
Kring 10 miljoner i svenska pengar, man kan tänka sig att han slutar att spela freerolls på expekt nu då...

Sv: Bloggande hit och dit
El Maco: hmpff Blogg ocg blogg....

Detta var ju skrivet utav Håkan Bogg från Mora ju :-)

Du sitter väl inte och dricker pås sprit igen?

Har du några rykten från andra sidan pölen att sprida?

Sv: Bloggande hit och dit
65selander: Det här är en intressant blogg

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då vill jag se en bild med en varg och en indian, indianen ska ha många fjädrar på huvudet!

Sv: Hitta bilden!
NR_9: Ajdå, nu blev jag hungrig.
Men, varsågod att önska!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Här får du en bild på en stor och mumsig hamburgare!

Sv: Sällskapsresan!!!
mattias - 74: "1:a är minst lika bra men inte riktigt" - vilket är det nu då? Eller är den kanske både och?

Sv: Bloggande hit och dit
Paddan: Fast klockan är ju ganska mycket nu så han är nog skjuten i sank :-)

Sv: Bloggande hit och dit
65selander: Hehe, om det vore mörkt ändå. Fast jag vet inte om Westerlind slår ner två gånger på samma ställe, i sådana fall klarar jag mig ;)

Sv: Bloggande hit och dit
Paddan: Den dagen jag skaffar en blogg så skall jag öppenhjärtat heja på MoDo och bröderna bök och stök.... ;-)

Bäst du låser in dig, jag tror att Westerlind är ute i mörkret i kväll, har för mig att Frisco och han är och luftar sig

Sv: Bloggande hit och dit
65selander: Hmm, vad är adressen till din blogg då? ;)

Sv: Bloggande hit och dit
knaskamilla: AB är en tidning som har exploderat i "bloggandet"

Tror varenda självupptagen individ har en blogg, förutom jag som är så ödmjuk

Sv: Bloggande hit och dit
65selander:

Dessutom är det knepigt att det blivit så jävla stort med bloggar just nu, då de funnits ganska länge. Ärligt talat - är Sverige SÅ tröga?

Bloggande hit och dit
Finns det något ord jag hatar mer än något annat just nu är "Blogg"
förstår inte att en sån liten företeelse sprider sig värre än Ebola.

Varenda j-a skit tidning har snart en blogg. Snart ersätter väl skit kanalen TV4 sina Nyhetsprogram med bloggande. arghhhhhhhh

***********************************************
Hittar ingen nattkamrat
Rycker tag i ett as desperat
hej hej vart ska du gå
Säg säg ska du med på
Cool å nattligt liv e min livsstil
Magnus Uggla -77 "Ja just du ska vara glad"
***********************************************


Sv: Sällskapsresan!!!
65selander: Ja du det var tider det, den fina ramsan klingar fortfarande i mina öron

Sv: Sällskapsresan!!!
65selander:

Jag vet att filmen inte är slut men man har ju sett den så där typ 200 ggr :D

1:a är minst lika bra men inte riktigt

Sv: Sällskapsresan!!!
mattias - 74: Nog för att du är leksing men filmen är inte slut ännu samt att den första är obetalbar.

Sällskapsresan!!!
Har nyss kollat på snowroller och men måste ju faktiskt säga att filmen är den bästa i serien!

Hedlund! Vet du var du har ??

Taskig Tajming!

Bästa citatet :D

Sv: Hitta bilden!
65selander: Då vill jag se en bild på en hamburgare!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Tycker vi ger dig rätt här så att vi inte trampar någon på tåna.

Du kan fråga AD vad som hände efter KS maytchen mot LIF borta ;-)

Wish wishmaster

Sv: Hitta bilden!
65selander: Fick mig att tänka på ett klassiskt dataspel.

Sv: Hitta bilden!
Paddan: En sädesskvättare från Dalarna vill jag se :-)

Edit: undrar hur länge detta inlägg får vara kvar?

Sv: Hitta bilden!
65selander: Eftersom jag ännu inte är fullvärdig medlem i BHK så kan jag inte yttra mig om Lars Janssons eventuella kvaliteter eller brist på sådana ;)

Åh, vad trevligt en bild på fredsmäklar-Carter. Varsågod och önska!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Matchboll....
Poffas lilla skyddsling är väl en av dom sämre ni har haft eller... ja förutom dom som tuggar på klubbor och bökar omkring ;-)

Sv: Hitta bilden!
AD: Det var ju Lars Jansson på bilden, Poffas favvospelare ;)

Ok, då vill jag se en bild på en jordnötsodlande fd president från Amerikas Förenta Stater

Sv: Hitta bilden!
Paddan: jo det stämmer det :) 5 matcher mer än Huss, vem var det på bilden?
Önska på du

Sv: Hitta bilden!
AD: Jaså, jag som trodde att det här var rätt.

Sv: Hitta bilden!
Paddan: om det där är den jag tror att du är så är du ute på fel spår

Sv: Hitta bilden!
AD: Okej, men då är det väl nästan den här killen då, om man modifierar för- och efternamnet lite grann.

Sv: Hitta bilden!
Paddan: nära ögat. Men nära skjuter ingen hare, försök igen

Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Paddan, paddan..... att du aldrig ger upp ;-)

Sv: Hitta bilden!
AD: En vild gissning... ;)

Sv: Hitta bilden!
Hmm jag har ingen aning av vad jag vill ha för bild.... hmmm ge mig en bild på den brynäsare som har spelat mest matcher i BIF dräkten genom åren

Sv: Hitta bilden!
65selander: Äh, gör bara som jag, hitta en bild på internet som "bevis" ;)

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Okej skall göra det, tyvärr så ligger USB kabeln på jobbet så jag kan inte bevisa det...

Sv: Hitta bilden!
65selander: Kan du hälla upp en åt mig också?

Sv: Hitta bilden!
AD: Perfekt önska på medans jag häller upp en ny Guinness för mig.

Sv: Hitta bilden!
AD: Glömde länk

Sv: Hitta bilden!
65selander: Här har du en Guiness för att släcka törsten i värmeböljan

Sv: Hitta bilden!
65selander:

...fast du hade fått bonuspoäng om du hade valt länkad bild i stället, då det inte bara är en UNF:are utan faktiskt min kompis som leker med Bodström på bilden.

Sv: Hitta bilden!
65selander:

Ja, den där översta bilden känner jag igen. Hurra.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Bodström som talar och en bild från ett seminarium

[bild]www.iogt.se/upload/Kongressen%202005/bodstrom_L.jpg[/bild]

[bild]www.iogt.se/upload/Kongressen%202005/accent1_L.jpg[/bild]

Om det duger så vill jag se en bild på en härlig Guinness som är upphälld i ett Pintglas.

Sv: Hitta bilden!
AD:

Sorry. Eftersom du inte kan förklara vad det är, och den inte ser särskilt kongressig ut, så kan jag tyvärr inte godkänna den. Jobba på!

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: ingen aning jag sökte på google: "Piteå +iogt-nto" och då hittade jag den i piteås tidning :)

Sv: Hitta bilden!
AD:

Du får nog berätta vad bilden föreställer för att jag ska kunna godkänna den.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Här har du en bild från kongressen:

« · 556268 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja