« Föregående · 560098 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Hmm.. är tanken att man ska förstå den bilden? ;-) Ja, är det nån koppling till min önskan som jag inte greppar?
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Spännande med gamla kärror! Ja, inte för att jag skulle ta mig för att ställa i ordning nån bil på det viset, men det är väldigt kul att se hur bra andra kan lyckas. All lycka till!
Min önskan hamnar på en bergsprängare. Årsmodell -80-tal!
Min önskan hamnar på en bergsprängare. Årsmodell -80-tal!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Är du säker på att den är från 28 ? ( c :
Bara retas Din tur att önska!
Funderar faktist på att köpa en sådan. ( Renoveringsobjekt)
Den var OK när han parkerade den hemma på gården för ca 30-40 år sedan
Så den är ju komplett iallafall.
Bara retas Din tur att önska!
Funderar faktist på att köpa en sådan. ( Renoveringsobjekt)
Den var OK när han parkerade den hemma på gården för ca 30-40 år sedan
Så den är ju komplett iallafall.
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Och jag vill se en bild på en sångare som ser väääldigt bra ut. Så en bild på Carlos Marin, vore inte helt fel såhär på kvällskvisten.
Och jag vill se en bild på en sångare som ser väääldigt bra ut. Så en bild på Carlos Marin, vore inte helt fel såhär på kvällskvisten.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Tyvärr så platsade inte jycken i gruppen. Ria skulle besviken på ditt svar. Tänka tänka. För andra....Godnatt..
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Tyvärr var det bara en av medlemmarna som ville ställa upp på foto. De andra var upptagna med att pinka in reviret.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då vill jag se på gruppen där ria-ras "trummare" spelar. "Hunds andedräkt".
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Hehe.. det där var visst bröderna Bacon i verklig tappning det. Så går det när man har (för) bråttom..
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Då tar vi en bild på ett annat svenskt band , Bacon Brothers helst närbild på dom .
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då vill jag se coverbilden från singeln till den svenska gruppen till låten där man åker bräda utför ohh! utför och utför.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Den följs ju också på 4+ av en annan kultserie, Batman, med Adam West som den knubbige brottsbekämparen.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det gamla öket har väl varit uppe förr, men om jag inte missminner mig i skepnad av Major Burns. (Önskat av mig själv.) Jag kan rekommendera kanal Canal 4+ eller var faen den heter kl. 10 minuter över midnatt inatt. Major Burns har nyss lämnat oss - tyvärr.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Jag vill se männen som sjunger om en slemmig torsk i en brödrost, stå och tjabba tillsammans med en massa pingviner.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Fast här skall man inte prata om saker med hockeyanknytning, Fråga poffa, han har inget med hockey att göra.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Har lyssnat, om det blev gogkänt så vill jag se nått med hockey anknyting. En Bauer-puck.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Ka inte låta bli här på Cafét där man kan ditta och datta om oväsentligheter.
« Föregående · 560098 · Nästa »
Varsågod att önska!