Webhotell?
« Föregående · 797173 Till forumet
Sv: Webhotell?
LL: Jag har haft positiva erfarenheter från box.se.
De har en något begränsad telefontid men detta kan man ha överseende med tack vare deras epostsupport och dess tämligen humana priser.
De har en något begränsad telefontid men detta kan man ha överseende med tack vare deras epostsupport och dess tämligen humana priser.
Länkar:
http://www.box.se/
http://www.box.se/
Sv: Webhotell?
Dragan 2k: har många goda erfarenheter av webhotell med billiga priser men dom flesta spricker nog på att dom skriver domänen på sej själva men det borde ju gå att lösa tycker man.
Sv: Webhotell?
LL: har på cliche.se och såg faktiskt nu att på den domänen jag först reggade sen flyttade dit att jag står som administrativ kontakt och dom som teknisk precis som det skall vara.
Sv: Webhotell?
Tusen tack allihop för snabba svar, jag ska kolla era tips! (och ni andra får gärna fortsätta att tipsa :-)
Sv: Webhotell?
Nu har jag beställt ett konto på cliche.se, hoppas att det är så bra som det verkar :-)
Tusen tack igen för tipsen!
Tusen tack igen för tipsen!
Sv: Webhotell?
LL: Har som sagt kört på CLiche i snart 2 år och bara haft ett litet missöde men det var inga värre saker. Dom vart mycket behjälpliga när jag skulle flytta en domän. Hoppas det blir en bra julklapp :)
« Föregående · 797173
Någon som har några tips?