Malmö vinner
« Föregående · 48198 Till forumet
Sv: Malmö vinner
--- lund is
Hur gick de för MIF idaa, de var ju DIF som vann...med 3-0!!....du tippade nästan rätt =)
Hur gick de för MIF idaa, de var ju DIF som vann...med 3-0!!....du tippade nästan rätt =)
Sv: Malmö vinner
Tyvärr blev det aldrig ens spännande. Jag hade väntat mig mer av ett formstarkt malmö. Hoppas att det här säger mer om vår kvalité än om deras uselhet.
Sv: Malmö vinner
Nja, spelade ut och spelade ut... Efter första kändes det mest som bevakning, och det funkade riktigt bra. Skåningarna fick endast iväg 13 puckar mot Sigge... Roligast att se var tveklöst 2-0 kassen, trodde aldrig Andreas skulle hitta tillbaka till målgården efter den utflykten. ;)
Sv: Malmö vinner
formstarka? nja, formtoppen har varit. bara en vinst de senaste 3 matcherna. dessutom tunga skador på nyckelspelare...
... men seern verkar vara odiskutabel så det är bara att säga Grattis!
... men seern verkar vara odiskutabel så det är bara att säga Grattis!
« Föregående · 48198
FORZA MIF!!!!!!!!!!!