Malmö vinner
« Föregående · 48198 Till forumet
Sv: Malmö vinner
--- lund is
Hur gick de för MIF idaa, de var ju DIF som vann...med 3-0!!....du tippade nästan rätt =)
Hur gick de för MIF idaa, de var ju DIF som vann...med 3-0!!....du tippade nästan rätt =)
Sv: Malmö vinner
Tyvärr blev det aldrig ens spännande. Jag hade väntat mig mer av ett formstarkt malmö. Hoppas att det här säger mer om vår kvalité än om deras uselhet.
Sv: Malmö vinner
Nja, spelade ut och spelade ut... Efter första kändes det mest som bevakning, och det funkade riktigt bra. Skåningarna fick endast iväg 13 puckar mot Sigge... Roligast att se var tveklöst 2-0 kassen, trodde aldrig Andreas skulle hitta tillbaka till målgården efter den utflykten. ;)
« Föregående · 48198
FORZA MIF!!!!!!!!!!!