Osten & åter Osten ..
« Föregående · 21716 Till forumet
Sv: Osten & åter Osten ..
7-3 till FBK?
stackars djurgårn...
FORZA GÖTET
stackars djurgårn...
FORZA GÖTET
Sv: Osten & åter Osten ..
Lite ironiskt att man får rätt nu .. Osten börjar och vad får man se, jo att han åt minstone höll nollan i 18 sekunder. :))
Snälla tränarna ... förra året lyckades laget bra med EN utpekad förstemålis, är verkligen dags att tänka på det. Tex NAUMOV!
Har inte sett Longstaffs takling än .. men var det en riktig mörsare altså?
Naumov in från start --> Nästa match redan!
Snälla tränarna ... förra året lyckades laget bra med EN utpekad förstemålis, är verkligen dags att tänka på det. Tex NAUMOV!
Har inte sett Longstaffs takling än .. men var det en riktig mörsare altså?
Naumov in från start --> Nästa match redan!
Sv: Osten & åter Osten ..
Arthur Dents>>> Longstaff gav en rätt hård tackling, men jag tror mer det var att den tog olyckligt som gjorde grabben yr i bollen. Hur som helst var det jävligt onödigt av Longstaff i det läget, jävla amatör...
Osten ja....
Man ska ju inte sparka på den som ligger, men eftersom Osten aldrig ligger så... Jag blir tokig på den karln! Smidig som en pråm och snabb som en snigel med nageltrång. Fan, min målis på STIGA Hockeyspel är bättre! Han kan åtminstone rädda med ryggen mot plan.
Nä, såvida vi ska ta oss till semi så måste antingen Magnusson lära Naumov att hålla pcuken i trängda lägen eller så måste vi köpa en ny målvakt.
Osten ja....
Man ska ju inte sparka på den som ligger, men eftersom Osten aldrig ligger så... Jag blir tokig på den karln! Smidig som en pråm och snabb som en snigel med nageltrång. Fan, min målis på STIGA Hockeyspel är bättre! Han kan åtminstone rädda med ryggen mot plan.
Nä, såvida vi ska ta oss till semi så måste antingen Magnusson lära Naumov att hålla pcuken i trängda lägen eller så måste vi köpa en ny målvakt.
« Föregående · 21716
Bästa laget på banan torde inte vara med Herr Ost.. men jag kan ju alltid hoppas på att jag har fel ... som vanligt :))