Osten & åter Osten ..
« Föregående · 21716 Till forumet
Sv: Osten & åter Osten ..
7-3 till FBK?
stackars djurgårn...
FORZA GÖTET
stackars djurgårn...
FORZA GÖTET
Sv: Osten & åter Osten ..
Lite ironiskt att man får rätt nu .. Osten börjar och vad får man se, jo att han åt minstone höll nollan i 18 sekunder. :))
Snälla tränarna ... förra året lyckades laget bra med EN utpekad förstemålis, är verkligen dags att tänka på det. Tex NAUMOV!
Har inte sett Longstaffs takling än .. men var det en riktig mörsare altså?
Naumov in från start --> Nästa match redan!
Snälla tränarna ... förra året lyckades laget bra med EN utpekad förstemålis, är verkligen dags att tänka på det. Tex NAUMOV!
Har inte sett Longstaffs takling än .. men var det en riktig mörsare altså?
Naumov in från start --> Nästa match redan!
« Föregående · 21716
Bästa laget på banan torde inte vara med Herr Ost.. men jag kan ju alltid hoppas på att jag har fel ... som vanligt :))