eltifoso: vi har aldrig domarna på vår sida. Bara att kolla hur mycket utvisningar vi fått mot/med oss denna säsong
Inlägg: 2691221
Svarskommentarer
Sv: Djurgården ett lag för kvalet
Sofialäktaren :
Men jag har läst att det finns något som heter Stockholmsdomare? Om vi inte får såna i finalen känner jag mig lurad. 😂
Men jag har läst att det finns något som heter Stockholmsdomare? Om vi inte får såna i finalen känner jag mig lurad. 😂